16. prosince neděle

15. prosince 2012 v 22:15 |  My food and Diary
Jídelníček

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd 11:55: 1 šufánek rýže, 2 šufánky nějaký omáčky, 5kostek vepřového masa
Svačina: 25 mandlí, 2 dortíky cukroví (kakové sušenky 4, pudinkovovmáslový krém, poleva vše domácí výroby)
Večeře 17:10: 200ml frankfurtské polévky + 6koleček šunkové klobásy (2mm tlustý)
2 plátky vícezrnného chlebu (chleba= 155Kcal)
EDIT: 19:00 2 plátky domácí vánočky s hrozinkami (posypána mandl lupínky), 10 lískáčů, 4ČL marmelády

Pití: 2l čaje, 1l vody, 750ml černé kávy, 200ml mléka (92)
Pohyb: jóga 30 minut

Nebýt té "svačiny" a vánočky tak je to celkem přijatelné :/
je víkend a mamka pekla :/

Promiňte mi, ale jsme stále časově vyčerpaná :/

Jo a musím začít pít mléko, nejspíš mám nedostatek vápníků totiž.

Příznaky onemocnění nedostatkem vápníku
Neurologické (ztráty paměti, deprese), tetanie - brnění rtů, jazyka, celkové svalové bolesti, až křeče obličejového svalstva, zhoršení zraku (šedý zákal), řídnutí kostí - viz osteoporosa, křivice (rachitida), snížení výšky člověka, až patologické zlomeniny, zubní kaz.

PS: to co je oranžové, tak to sedí na mně

Životní styl
Nepříznivými vlivy na vápníkovou bilanci v organismu jsou:
nadměrný příjem alkoholu urychluje ztrátu vápníku z kostí
velký příjem soli zvyšuje vylučování vápníku močí
kofein může narušit vstřebávání vápníku
kyselinotvorné potraviny (cukr, bílá mouka, káva, nápoje typu cola) způsobují uvolňování vápníku z kostí a zubů (je použit k neutralizaci při překyselení organismu)
šumivé nealkoholické nápoje obsahují kyselinu fosforečnou, která vyplavuje vápník z kostního aparátu

Přírodní a doplňková léčba
Kvalitním zdrojem vápníku je syrové, kvalitní mléko, sýry a jogurty, sardinky, kaviár, želatina, sójové boby, fazole, brokolice, lískové ořechy, mandle, špenát, ovesné vločky, tmavé pečivo a vaječné žloutky. Dalším zdrojem je kelp (hnědá mořská řasa) a pivní kvasinky.

PS: to co je zelené, tak to jím teďkom docela často. Samozřejmě, že vše nejím v jednom dni!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Quinn Morgendorffer Quinn Morgendorffer | Web | 16. prosince 2012 v 11:16 | Reagovat

Máš toho naplánovaného celkem málo, klidně přidej svačinu nebo snídani.

2 Viktorka Viktorka | E-mail | Web | 17. prosince 2012 v 2:28 | Reagovat

ten vápník právě v mléku zas tak není no :// a když , tak spíš v tom plnotučném, protože vápník se váže na tuky...
spíš bych doporučila jogurty a sýry kvalitní..
a jídelníček není špatný až na ty sladký věci a oříšky...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama